Tuesday, May 1, 2012

CARA NAK RELEASE TENSION...

Aku tak tau korang punya cara nak release tension korang tapi salah satu cara aku ialah gi Karaoke. 1st time aku gi dengan kengkawan ...Memang enjoy giles masa tu. Tak ingat dunia dan tak sedor suara cam katak panggil hujan. Ngehhh...

Aku ngaku memang tak berbakat dalam nyanyian tapi tak salah kan menyumbangkan suara yang sumbang ni demi kengkawan..sporting okay!

Memang bila kita tengok orang menyanyi tu senang jer,,,tapi bila kita sendiri yang menyanyi, baru ler tau..susah wooo expecially time nak tarik suara tinggi tu. Nyanyi lak lagu Ziana Zain..huhu...

Penah gak ajak hubby aku join kami anak beranak tapi dia sanggup lagi tunggu kami diluar. Kalu aku nyanyi sumbang mambang..dia lagi out! Muzik tak kuar lagi ..dia dah cam keretapi express..Mungkin sebab aku penah gelakkan dia dulu, sampai sekarang dia tak mau join. Sorry dear..tak sengaja...

Memang lupa sekejap masalah waktu sessi karaoke ni...tambah lagi kalau dengan adik beradik dan teman2 rapat. Tapi yang tak sedap nyer tu.. suara aku serak..sebab tak biasa menjerit..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com