Tuesday, May 1, 2012

HARI PEKERJA

1st May Hari Pekerja...nasib baik aku tak kroje ari ni..Kebetulan terbangun lewat...(cuti dari bersolat) tup2 celik mata dah kul 6!. Baby bangun!

Huh! tetiba teringat hari ni cuti..apalagi..akak sambung tidur ler...Sejuk plak ari ni walaupun cuma bukak kipas jer...Hubby aku nyenyak tidur maklum ler penat semalam buat kerja.. Hepps! jangan salah tanggapan yer..hubby aku penat sebab buat kerja-kerja pemasangan kipas  di rumah yang kami beli.

Tu ler kelebihan hubby aku..Setengah orang tu, tombol pintu rosak pun tak reti nak repair sendiri kan? Tapi hubby aku ni all rounder ko...Tu yang banyak jimat duit tu...Aku setakat tolong ..hemmm tolong kacau dia boleh ler...Setakat buang sampah, hulur alat2an pada dia..okay gak kan dari gilap kuku jer kat umah...

Tapi dia cakap, cukup ler abang yang tengah bercuti semester tu menolong dia. Yer lah kan...dok umah lagi baik. Tapi bosan gak ...tapi time ni ler aku dapat update blog...

Happy Labour Day to all the blogger and readers...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com