Sunday, May 13, 2012

MENIPU JER KOJE NYER YERRR...

Aku heran setengah orang ni...menipu ni dah jadi cam makanan harian dorang. malah masa mengeluarkan ayat2 power dia tu (time menipu tu lerr) sardin jer muka. Sekali tu, ko jadik tupai yang salah buat lompatan! Debub! jatuh cam nangka busyuk.

Sepatutnya orang bila dah kantoi tu , malu ler kan..ni aku tengok cam tak de perasaan jer. Hish! tebal sungguh muka orang cam ni kan? Kalu aku tu..dah sorok muka bawah tudung saji dah! Hik! Hik!Tapi kalu malu plak..nampak sangat bodohnya dia.

Tah ler aku pun tak faham dengn sikap sesetengah orang yang suka menipu cam ni. As long as dia tak kacau periuk nasi aku...lantak ko ler situ. Cuma kesian tengok dia jadi bahan ketawa orang bila tembelang dia pecah..Telor tembelang kalu busuk, kita leh buang..tapi kalau tembelang menipu tu ketahuan dek orang.mak ai...jadi legenda citer ko nanti.

p/s : Be yourself...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com