Thursday, May 10, 2012

MY 1ST CONTACT LENS...

Aku ni tengah excited nak mencuba benda ni tapi cam ngeri plak bila tengok demo cara2 memakainya..Korang nak tau apa benda tu??? Contact lens wehhh...akak nak melaram pakai contact lens yang baru akak dapat.

For your info..idok ler kaler2 pelangi yang akak beli tu...just kaler hitam jer...cuma mata tu jadik besar ala2 barbie doll gitu...Punya ler lama aku simpan angan2 nak pakai contact lens ni tapi tak berkesempatan sebab pepagi bz menguruskan anak dara aku nan sorang tu...Aku pakai lengkap sepasang baju pun dah cukup baik dari pakia baju tapi lupa pakai kain. Hik! hik! belum ler penah jadik cenggitu...mintak simpang malaikat 44 tuh!.

Sebenarnya pakai contact lens tu tak ler sesusah yang kita bayangkan. Cer korang tengok youtube cara2 pemakaian nyer. Very easy kan?...yang penting penjagaannya mestilah bersih sepanjang masa. Contact lens ni bukan untuk dipakai sepanjang masa tau...Time tidur contohnya..tak kan kalu nak menambat hati suami pun..korang nak pakai kot..patut2 ler weh..

Aku try pakai yang ni dulu..dah okay sok..aku nak try beli kaler lain plak....ada a few gak ler kaler yang aku dah target..cukup berkenaan...Sabor yer..nanti akak snap gambo nyer.

p/s: Teringat lagu...biru mata hitamku....kelesss gitu!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com