Sunday, June 10, 2012

CUTI SEKOLAH DAH HABIS..

Time ni paling aku tak suka...cuti sekolah dah habis... Jalan macet ! (jammed) kat orang Indon. Kalau tak tu..pegang streng boleh tutup mata ko! hish..jangan dibuat lagu tu beb..kang tutup mata tu selama2nya. Hiks!

Sana sini kengkawan aku bercerita tentang percutian dorang..koman2 pun depa pegi balik kampung jer. Aku?? bosan bin boring..tak kemana sebab hubby aku bz all the time. Tu nasib baik dia ingat nak balik umah dan kenal rupa wife dan anak2 dia...Plan nak bercuti terbantut gara2 projek rumah yang sedang dalam progress ni. Boleh jer tinggalkan kalu nak...tapi kalu aku bercuti..kontraktor ni pun tak bergerak gak..."bercuti" gak dari membuat kerja!

Ingat nak plan bercuti jer lepas ni..tapi paling seronok kalu konvoi ramai2...Tapi kena gak tengok jadual abang sebab dia dah mula study...Kesian anak2 aku..orang bercuti jauh2 dorang makan angin jer kat umah. Baby paling jauh ke Kidszania dan abang gi memancing dengan kengkawannya.

1st day ni, bersemangat ler anak dara aku bersiap gi sekolah. almaklum...lama dah mc lepas operation ari tu terus sambung cuti sekolah. Tapi tengok ler nanti..masuk 2nd and 3rd day..mula ler  dia main tarik selimut dengan aku... Tu yang tambah boring tu~

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com