Monday, October 19, 2015

NAK SENTAP PUN TENGOK ORANG LA..

Normal la kan kalau namanya manusia mesti ada sifat marah tapi marah yang macam mana dan patut ke kita marah in the first place tanpa tau hujung pangkal kan?

Aku susah nak tarik muka apalagi nak simpan dendam kalau aku tak dalam kategori marah yang tahap menyampah @ meluat kat orang. Paling aku tak suka kalau orang tu tetiba marah aku tanpa tanya dulu dan selidik pun.

Kalau ko tak tau hujung pangkal pun, at least respect la aku yang lebih tua dari kau. Dengan orang lain ko boleh nak bentak-bentak dan guna perkataan biadap ko tapi jangan cuba dengan aku yer. Adik beradik aku pun tak diajar bercakap kurang ajar macam tu.

Kalau ko nak sentap..terpulang tapi aku bukan jenis hipokrit..Kalau aku marah, aku memang tak leh nak pura-pura apalagi nak layan kerenah ko yang sekejap happy cam orang kena loteri..sekejap dah cam singa kebulur tak makan seminggu.

Tak tau lah kalau orang spesis ni memang ditakdirkan tak punya perasaan dan tak reti nak memikir perasaan orang. Aku no hal punya..still boleh jalani hidup ni malah rasanya lebih aman dari dikelilingi spesis yang menyemakkan biji mata ni. Nak tau apa reaksi aku? tengok kat bawah ni...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com