Wednesday, October 21, 2015

TANJAT AKAK TAU!

Hubby aku tinggal hp kat umah lagi. Tah naper tergerak hati lak  nak baca apa ada kat skrin hp dia...

Korang rasa apa reaksi aku?..Aku cuma nampak perkataan NU SKIN PENANG dengan amount dia yang buat mata aku tetiba buntang cam kena jerut dgn tali kapal! RM 2,490??

Bila masa lak hubby aku ke Penang berbelanja ni.? Shopping sakan  lagi di NU SKIN yerrr. Dalam kepala ni, dah fikir macam-macam ni. Anak mami penang mana dok balun kad kredit husband aku sampai macam ni. Awat cheq..! Cheq dah jemu kulit hitam maneh ka.. sampai nak tukaq kala putih melepak plak?. Dah mula la buat dosa kering tu..

Eiiih!! Lambat plak hubby aku balik ni...Tang aku tgh bayak soalan cepumas nak bagi kat dia ni la..dia lambat plak.

Panjang umuq hubby cek...dalam aku dok berkira-kira tu dia balik dah..Rupanya dia sendiri yang beli beli satu produk supplement ni kat farmasi..Suplement apa menatang mahai sangat ni..


No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com