Sunday, October 4, 2015

TAK BAYAR BANYAK SONGEH PLAK!

Sekarang aku tengah confuse...aku ni penyewa ke owner premis??. Tadi penyewa aku call katanya dia nak aku terima penyewa baru yang menggantikan dia sebab dia nak jual peralatan dalam kedai dia kat orang tu.

Sukati ko je kan!..Berapa peratus share ko dengan  aku yer sampai ko memandai nak masukkan orang without my permission! (Hah! kuar bahasa omputih aku dah..). Aku ni bukan tak bagi muka kat pompuan ni. Dari awal hinggalah hari ni ..dok menipu jer keja dia...Sewa aku dah 3 bulan tak berbayar..dengan letrik dan air kena potong. Ada hati plak tu nak letak barang-barang kedai dia dalam premis aku cam store plak dibuatnya!

Alasan dia aku tak bagi notis? Notis amende nyer..Ko tak bayar sewa dah 3 bulan and bagi janji palsu everytime aku mintak sewa dari kau...nak aku bagi notis lagi kat ko...Aku tak hamput ko satu Selayang tu pun dah cukup baik tau...

Kalau dah penipu tu memang penipu jugak..Hidup menyusahkan orang lain!. Peringatan kalau sapa nak sewakan kedai restoren...beware dengan pompuan ni...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com