Wednesday, October 21, 2015

SERONOKNYA KENA URUT...

Lepas buat "execise" kat kebun last week..badan rasa sengal sana sini. Almaklum..tuan punya badan ni kengkadang tak nyedorkan diri yang dah hampir masuk "Maghrib" bekerja macam orang muda. Tapi bila tengok pokok-pokok menjalar tu dah hampir menutupi pokok-pokok buah yang ada...semangat Si Badang akak ni datang membuak-buak!. Hasilnya...separuh daripada tanah kebun (Nampak benor nipu nyer..kui! kui!) suku daripadanya dah terang dari pokok-pokok parasit ni..Manusia pun ada gak sifat parasit ni tau..bukan pokok jer yer..

Bukan nak citer pasal kebun yer..nak citer pasal badan yang sengal-sengal ni...Sebenarnya hajat hati ni nak ler mencari tukang urut badan tapi forbia aku tentang urutan ni tak hilang walaupun dah hampir 22 tahun berlalu. Last kena urut. masa berpantangkan si abang dulu. Mak bidan tu urut aku macam nak membunuh. Dah la aku ni saiz kerengga...ditekannya macam nak keluar isi perot segala...Dah la masa berurut tu..bercerita tentang perselisihan dia dengan madunya. Kira lepas geram dia kat aku la tu...

Teringin nak gi spa...nak merasai pengalaman kat situ..tapi masalah besornya...aku ni pengeli orangnya.. Geli bercampur sakit sebenarnya...hihi..
Ehsan dari google
 

Afrika Siput Urut
 
Nak kulit licin..cuba kekdah ni..ada bran?Eiuww!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com