Thursday, April 7, 2011

APA YG AKU SUKA...DIA SEBOK ENTERFRAME!

Aku ingat kan..aku dah campak minah harem ni jauh2 dari idup aku...Memang pun! Tapi rupa2nya dia keep on mengikuti setiap pergerakan aku..Korang caye tak kalu aku katakan apa yang aku tag dalam facebook aku pun dia ikuti gak.

Kalu yang "admirer" lelaki tak pe gak kan..Normal ler...tapi si betina harem ni yang dok terikut2 bontot mana aku pegi...apa yang aku buat..semua dia tau... Dah berlaki tu..ko layan jelah laki ko tu...nanti kena sambar orang plak sebab ko kan penah wat keja keji cam tu!

(Ko tu di mata aku cam telor tembelang jer)

Silap aku gak..gi buka fb member aku..terjumpa plak nama betina ni...cam rase kenal jer..Gatal plak tangan aku gi tengok. Sah! betina desprado ni rupanya...

Cam ni lah yer...aku tau ko pon pasti baca blog aku ni..Almaklumkan...ko tu masih menaruh harapan nak jadi madu aku kot...Baik ko jangan sekali2 follow aku thru apapun samada fb atau blog aku kalu tak mau aku maki ko cam dulu....Dasar betina tak de maruah betul! Dah orang tak meluat tu...angkat ler kaki...Yarkkkk tuih!!!!


(Aku nak tag binatang ni....ko pun minat gak ke nak jadik dealer??)

1 comment:

Saraqistina80@yahoo.com