Monday, April 11, 2011

TETIBA JER AKU TERINGIN.....


Tetiba jer tekak aku teringin nak makan western food. Sebenarnya masa tengah menjaga Abah lagi dah ada rase teringin tu..tapi malas lak nak kuar sorang2. lagi pun susah gak nak tinggalkan emak menjaga Abah sorang2.

Agaknya sebab dah "mati kutu" dok menunggu Abah..tu yang terbayang makanan macam2 tu.
Udah cam orang mengidam plak aku. Nak plak bila tengok rancangan masak memasak stail western food tu. Mak oii!! kecur air liur aku. Rasa dan2 tu gak aku nak terbang cari apa yang aku idamkan tu.


Bila cakap kat hubby aku thru hp..soalan cepumas dia..are u pregnant?Sebab dia tau, aku ni jarang teringin nak makan benda2 sampai dan2 tu gak suruh cari.Aku plak tanya dia..larat ke lagi you jaga baby tengah malam? huhu..Tak kan ler asal aku teringin makan jer...pregnant...Asal pregnant jer ..teringin makan....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com