Monday, April 11, 2011

RINDU MERINDU RUPANYA..

Dua hari aku menjaga Abah bermakna dah 2 hari gak ler aku tak ade bantal busyuk yang menemani aku tidur..Sapa lagi kalu tak hubby aku lerrr!

Memang payah aku nak melelapkan mata tanpa dia disebelah. Mungkin sebab dah terbiasa kot...Tambah lagi Abah tak tahan bila aku pasang air-cond mau pon kipas! Ya Ampunnnn...berpeluh jantan aku dibuatnya...

Pusing kiri tak kena...pusing kanan tak kena...Cam rasa tak lengkap sesuatu ler..Rupa2nya hubby aku kat umah pun sama gak..Tidur sorang2 dalam bilik tu sampai cadar katil pusing pening dibuatnya...tak gak boleh tidur.

Hari Isnin tu baru ler aku dapat balik ke rumah. Hubby aku ni jenis yang jarang nak exposed perasaan hati dia...Tapi surprised gak bila dia kata 2 hari aku di umah emak tu...dia rindu sesangat dengan aku....

Cewahhh..baru ler aku dengar pengakuan ikhlas dari dia...Yang sebenornya, aku pun gitu gak...bila tengah makan jer...teringat dia tengah makan apa sekarang. Bila nak tidur pon...terfikir dia dah tidor ke belum...Rupa2nya dia pun berperasaan yang sama dengan aku..Tinggal tak tengok bulan jer mcm I rindukan you mula2 bercinta dulu..Tetiba terkeluar pengakuan ikhlas dari mulut dia.


Wakaka!!! aku tergelak! Baru ler pecah rahsia dia! Rupanya masa bercinta dulu..siap tengok bulan segala...Aku tak ler sampai camtu..paling2 aku rindu pun..aku tengok gambar dia jer...Cam stail orang dulu2 hubby aku ni..Romantis gitu yer!

Malu kot dia bila aku tergelak camtu...cepat2 dia tukar topic...tidurlah sok nak keja..Sebelum tutup lampu tu..aku bisik kat telinga dia...."Malam ni mimpikan I yer".
Lorr. dia plak mengekek dalam gelap tu...Seram aku!

Mesti Abang dan Baby tertanya2 apa yg mama dengan Ayahnya buat sampai tergelak2 cam tu sekali.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com