Sunday, October 28, 2012

AIDIL ADHA CUKUP SEDERHANA...

Seperti korang gak..raya Aidil Adha ni tetap kusambut tanda syukur aku pada Tuhan kerana telah memanjangkan usia aku hingga ke saat ini. Segalanya sederhana...memandangkan ada yang tak balik raya...

Mulanya malas betul nak bergaya dengan baju raya tapi jealous plak aku tengok ipar aku yang voute dengan baju kurung pink dia...(tak mau kalah gak....).Emak tetap ceria menyambut kami dengan lemang dan rendang dia...Dengan pulut kuning segala..ni sumer menambah kolesterol dalam badan nih!.Tak per.. peh ni korang jogging satu Selayang yer. Cam biasa ler. sessi bergambar...

Cam biasa ler...kami ziarah "rumah rehat" Abah..membersihkan kawasan persekitarannya dan beramai2 sedekahkan Al-fatihah dan bacaan surah Yassin untuknya...Alhamdulillah..aku berjaya menahan airmata kali ini.

Kalau boleh aku tak mau menangisi pemergiannya kerana aku tau itu yang terbaik buatnya...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com