Friday, October 19, 2012

CARA ORANG BERGADUH...

Penah tengok tak orang pompuan dulu2 kalu bergaduh camner...Kelakar kan? Siap tarik2 rambut dan berguling2 di tanah lagi.. Tu belum campur dengan suara yang menjerit2 mengalahkan tarzan di rimba lagi tu. Contoh paling ketara...ko tengok citer P.Ramlee (mak si Sudin gaduh dengan mak si Eton).

Tapi zaman sekarang ni berbeza sket...Bab guling pering tu tak der lah...Dorang gaduh tu pun dah uprade dah. "Berperang" dalam sms atau paling best tu dalam Twitter! Hah ko..satu dunia tau citer sebab musabab ko bergaduh dari A to Z lagi.



Tu tak per lagi..still kita tau kan saper yang sakit nau ati dengan kita tu..Tapi ada kes tu..depan nampak baik..caring giler gitew tapi kat belakang kita..cam orang kena sawan babi...berbuih mulut mengata mengumpat. Dan paling teruk tu bila sampai bab memfitnah...Nak menyedapkan citer ler katakan...kasik mulut orang yang mendengar tu melopong cam gua Batu Caves!

Bab tarik rambut tu mungkin ler orang tak buat tapi..AWAS! bab cili mencili tu masih popular dan berada di tingkat teratas buat masa ni...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com