Sunday, October 21, 2012

AT LAST I GOT IT!

Ngeh2.. 1st time aku update blog aku guna Samsung Tab 2  Akhinya aku berjaya gak dapatkan gadget idaman aku.Plan asalnya nak pegi Stadium tengok bola ATM vs Kelantan t. Puas ler aku pujuk hubby supaya joint we all tapi hampeh jer..tetap tak mau gak. Of coz ler, berita tu mengembirakan anak bujang aku sebab dia dapat pegi dengan member2 dia.


Konon nak mujuk aku ler kot, dia ajak aku ditemani ipar aku untuk gi ke Low Yat tu  Adik ipar aku ni terror le bab IT ni berbandimg dengan hubby aku ni :Sorry dear hihi...Ipar aku ni PR dia memang bagus..mengalahkan salesman lagi!. Dia berjaya dapatkan aku free gift casing warna merah yang berharga RM80. Akak suker sangat kaler dia..Merah cam blog aku gak.


Happy sangat bila dapat apa yang diidamkan..Thanks buat hubby...love u soo muchhhh. Muahh!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com