Friday, October 12, 2012

GANAS GAK AKU NI...

Bukan aku ni nak memuji diri atau senang citer lah kan...1st impression orang terhadap aku ialah....aku ni jenis wanita lemah lembut a.k.a perempuan melayu terakhit giteww...Lembut ker??? Tu pertanyaan yang aku tanya pada diri sendiri ni.

Jujur ler aku cakap yer...aku ni idak ler ganas cam bini2 gangter tu tapi idak jugak lembut seperti yang korang bayangkan bila melihat foto aku. Lembut aku ni ada tempatnya...tapi kalau dah ada yang tak kena dengan aku tu...masa tu korang leh tengok clear picture camner rupe perangai aku bila mengamuk.

Aku cukup tak suka kalau orang tak dengar cakap ni. Mengangguk cam woody woodpecker...alih2 buat gak benda yang buat angin taufan Elnino aku ni menganas lagi. Aku ni kalau dah marah @ menyampah kat seseorang tu...muka dia malah suara dia pun aku tak nak lihat dan dengar...So, kalau korang tepon aku time ni..and tup2 dengar aku tutup tepon tu..pepaham jer lah yer..aku tengah angin sangat dengan korang! Tu lebih baik dari korang dengar aku maki hamun dengan bahasa yang @#$$%$!. Tak kira ler sapa orang tu...

Ni tengah menahan geram dan amarah yang teramat sangat nih....Rasa cam nak tumbuk dinding jer !!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com