Monday, October 15, 2012

ANGAN-ANGANKU

Bila tengah dok mengelamun ni...terfikir lak aku apa gamaknya kerja yang aku nak buat peh bersara sok. Masa ni berlalu begitu pantas..Sedar tak sedar dah tiba penghujung tahun walhal baru jer rasanya kita menyambut tahun baru kan...

Aku penah gak berangan2 nak buat bisnes sendiri. Asyik menyewakan kedai pada orang....why not aku sendiri yang manage kedai tu...Korang tau tak apa bisnes yang akak fikir selama ni. Of coz ler sebagai pompuan..akak suka pada bidang kecantikan. Tu yang otak ni berlegar2 berfikir, okay tak kalu akak bukak bisnes spa and boutique dalam masa yang sama.

Terbayang aku suasana spa yang nyaman gitew..Nak gi ke tempat keja pun idok ler stress kan...Tak terfikir jammed...stress tak stress pun cuma fikir tentang untung dan rugi bisnes jer...

Bila aku citer kat hubby, dia boleh gelakkan aku..Tau naper??? Pegi spa pun tak penah..ada hati yer nak bukak spa tuh!...Amboi! mencabar nampak? Aku tak nampak pun apa yang mustahil nyer kalu orang yang tak penah gi spa tapi akhirnya bukak spa...Tak per...anjer tak marah ...tu komen yang positif...

1 comment:

  1. MMG RAMAI POMPUAN BERANGAN NAK BUKAK SPA
    TP BISNES NI LAKU MASA LEPAS GAJI JE ;)
    PASTU KURANG SIKIT LA ORG MASUK SBB ORG BERDUIT LEBIH JE MASUK SPA

    ReplyDelete

Saraqistina80@yahoo.com