Wednesday, October 17, 2012

AKU NAK YANG NI...

Caye tak kalu aku cakap..selama nak masuk 20 years aku kahwin dgn hubby ni...tak penah sekali pun aku mintak apa2 kat dia (yang besor2 ler maksud nyer). Sungguh!..kalau korang tanya mengapa..aku tak der jawapannya...malu mungkin...tah ler.

Tapi time ni aku teringin nak miliki satu benda..Tak mahal mana pun rega nyer...tapi rasanya cukup berguna bagi aku untuk manage bisnes aku ni. Boleh bawak kemana jer..very compatible gitew. Cer teka..cer teka apakah benda yang aku giler sangat tu...teng! teng! teng! I- Tab!.

Masa jalan2 cari makan dengan hubby dulu, ade ler aku nampak benda alah ni tapi cuak gak sebab brand nyer tak penah aku dengar..dari segi rega tu dah okay...ada kaler yang aku nak plak tu..Pink dan merah!. Masa tu setan dalam pala ni dah mula merasuk aku...Beli jangan tak beli....tapi nasib baik ler malaikat sebelah kata..survey dulu..jangan terus beli jer..tah apa brand cam ayam yang mamat ni jual...
Idok ler brand ni..cuma aku nak tunjuk kat korang cam ni ler rope nyer menatang idaman aku tu...Dengan rupa tak malu...aku usha2 ler "banker" aku secara indirect...siap dengan mata bling bling lagi.. hihi. Malu lagi tu nak mintak terang2an..Alhamdulillah ..dia faham naluri keisterian dia ni...(Mungkin sebab aku dok asyik bercerita pasal benda ni jer).

Green light! Semalam hubby aku suruh beli!. Yeahhhh!Aku dah senyum kambing ..sedangkan Baby masam mencuka..Hadiah dia, mintak Blackberry tak lepas lagi...Sabor ler..mama punya lagi penting tau...bisnes!

1 comment:

  1. ADA KAWAN OPIS JUAL LEBIH KURANG CAM NI TAPI BRAND TAK PENAH DGR LA PULAK..KALAU TAK SALAH BRAND:KIMO RM305.IGT NAK BELI JUGAK UTK ANAK DARA SAYA
    KATANYA BOLEH GUNA UTK INTERNET MCM TAB BIASA JUGA

    ReplyDelete

Saraqistina80@yahoo.com