Saturday, August 17, 2013

AKU RINDU SERINDU2NYA..

Banyak benda yang aku rindu dan impikan agar ianya dapat aku ulangi semula kenangan indah tu.

Rindu suasana raya di kampung halaman
Giler tak rindu ko!...Raya ler..kesempatan untuk kami berjumpa sanak saudara yang bz dengan hal memasing. Tapi aku tak rasa kenangan indah tu dapat aku lalui semula. Semua yang indah tu berubah sebaik saja Abah tiada..dan ianya cukup memberi pengajaran kepada aku. Bukan semua budi yang ditabur tu di balas dengan bunga....Malas dah nak fikir benda ni...

Rindu nak buat Family gathering cam dulu.
Paling seronok bila kami adik beradik konvoi gi Langkawi,Penang beramI-ramai dengan ipar duai.Nampak sangat yang arwah abah seronok sangat masa tu...

Rindu dengan zaman persekolahan dulu.
Ni memang tak mungkin akan berulang punyer..tapi penah teringin nak menyarung kembali uniform sekolah dan mengulang kembali zaman kenakalan dulu2. Nakal tu idok ler cam bebudak sekarang tapi aku dulu lasak mengalahkan budak jantan lagi. Rindu nak bertemu rakan2 sebaya. Kalaukorang kenal atau jumpa aku kat mana2 pun...tegur lah yer...


No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com