Tuesday, August 20, 2013

ALASAN TAK MASUK DEK AKAL!

Kata omputih..If youwant to cheat..cheat smartly!. Sebabnya kalu korang kantoi..malu wehh!. Unless muka ko macam muka tembok..memang ler kena maki pun tak rasa apa kannn...

Ni antara alasan yang tak boleh di terima pakai oleh seorang penyewa aku yang memang liat bab bayar sewa

1.  Sekarang ada kat kampung.  Mak aku yang tak reti IT pun tau ada
      internet banking. Lagi pun ATM kat mana2 pun ada..apalagi bank.

2.   Dia masuk spital plak..sebab tu tak leh gi Bank.
      Kalu dia masuk spital pon, tak kan laki dia tak leh nak buat. Dia
      leh suruh aku tunggu wife dia discharge dulu. Masalahnya sewa
      dia tu.dah tertunggak masuk 3 bulan dah. Macam2 janji dia bagi
      tapi semuanya janji kap lam ya nga!

3.   Dah buat citer plak, umah dia kena pecah masuk.
      pasal tak bagi tau jer..kepala dia laki bini pun pecah gak!!
      Pembohong tahap gaban! Dia leh kata barang byk ilang tapi
      herannya tu rumah takder plak kesan pecah atau dikopek dek
      orang. Hish!! ilang sabar aku dgn perangai tenant sorang ni.

Sebelum jantung aku ni meletup cam gunung berapi..I must do something ni...Dia belum tengok skill aku kalau marah orang lagi nih...

2 comments:

  1. Mmg ramai manusia penipu macam ni dalam dunia sekrg..

    ReplyDelete
  2. Masa mintak umah...pandai berlakon kan...Ni jenis manusia tak hinggat dosa berhutang dgn org.

    ReplyDelete

Saraqistina80@yahoo.com