Saturday, August 17, 2013

SETIA HUJUNG NYAWA

Bukan drama atau wayang gambar tapi ini adalah cerita benar yang aku tonton kisah seorang suami yang setia menjaga isterinya sehinggalah isterinya meninggal dua akibat sakit yang dideritai sekian lama.

Bukan semua lelaki yang bergelar suami sanggup berkorban demi menjaga isterinya yang terlantar sakit malah isteri yang sihat pun ditinggalkan hanya kerana dah berjumpa yang lebih berkenan di hati.

Tah naper tetiba aku sebak dengan cerita tersebut.. Terbayang juga aku, sekiranya aku di timpa musibah yang sama...setiakah suami aku untuk terus menjaga aku hingga ke akhir hayatku?

Berbahagialah kamu wahai kaum Hawa yang dicintai suami selamanya...setia hingga hujung nyawa...Muga aku adalah salah seorang darinya.....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com