Sunday, August 4, 2013

BERAYA DENGAN SOFA BARU WEH!!

Raya tahun ni cam tahun2 lepas gak cuma nyer tahun ni lebih bermakna sket sebab beraya dengan sofa baru!. Semalam aku and hubby usha satu kedai perabot Empire kat Shah Alam . Kelassss mak....Empire gitew ko...!

Harga yang ditawarkan tu mmmphhh....(telan air liur jap) boleh tahan ler... Tak tahan pun kena kata tahan gak sebab cantik bangettt. Aku try gak mintak free gift tapi dia cuma bagi tea set yang reganya RM750.

Hubby aku dah tak nak bangun dari kerusi tu..endak ler tuuu..lagi ler salesman tu dok menabur "racun" kat dia. Untung dia bwk accountant dia ni..hihi! Aku cakap kat salesman tu nak fikir dulu. Sok aku contact dia.

Balik  umah jer, anak aku si Abang ni gigih search kat internet branch Empire yang terdekat dengan umah..Ampang!  Memang nak jadi rezeki kami, jumpa sebijik sofa yang sama yang reganya lagi rendah dari yang kat Shah Alam tu. Aku siap mintak free gift tea set dan...ada DAN lagi tu...sebuah lampu sisi warna keemasan gaya lampu Aladin.

Salesman tu plak letih dengan desakan aku..akhirnya menyerah gak...ala dah nak raya kan..apa per salah ko bagi free gift terlampau sket. Sesuai dengan rega nyer kannnnn..

Tak sabor nak raya dengan sofa baru...Yeeeeehahhhh!!!!!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com