Saturday, August 10, 2013

FROM KL TO PERAK ...

Hari ni dah masuk raya ke 4! Maka seperti yangdijanjikan, rombongan cik kiah berangkat ler menuju ke Felda Lasah di Sg. Siput Utara demi memenuhi undangan dari uncle aku yang akan melangsungkan perkhawinan anak lelakinya.

Cam biasa ler...dalam adik beradik ni, aku ler diantara mangsa yang dijadikan wakil adik beradik yang lain. Tak ngape gak sebab ni 1st time aku pegi umah dia. Memandangkan dia merupakan uncle yang masa mudanya sporting dan rapat dengan emak, maka aku sanggup meluangkan masa menjenguk dia.

Ikutkan tak sanggup aku nak meredah jammed dan melalui petjalanan yang jauh ni..tapi fikirkan bila lagi nak jumpa kan? Kebetulan time raya plak..on jer lah. Lagi pun supir aku si Abang nidengan rela hati drive bagi pihak bondanya yang nak ngelat ni. Hihi....

Doakan muga rombongan Cik Kiah ni sampai dengan selamat yerk!.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com