Friday, August 16, 2013

SEPAGI DI IMIGRESEN SENTUL

Punya ler excited giler nak bangun pepagi ari ni. Ni sumer gara2 nak mengejar masa nak mendapatkan nombor awal kat Jab. Imigresen ler. Today..aku hubby and baby nak renew passport coz Sept ni kalau tak der aral nak gi Indonesia. Bandung maaaa....

 Frust betul bila pegi kat Imigresen Wangsa Maju..tutup ler plak hari sabtu ni...Nasib baik ada Aso kat situ suruh kami pegi ke Sentul.  Ya Ampunnnn...ramai nyer makhluk yang nak gi oversea ni..dari jam 9 pagi lebih kurang..sat ni dah kul 12.30 tengahari, nombor pun tak panggil lagi..huhu.

Sementara tengah menunggu ni , sempat gak akak update blog ni. Mata ni..jangan citer arhh kuyu semacam lepas pekena nasi lemak dan nescafe ais tadi. Dah cam nak baring jer atas lantai sejuk kat sini...
Hubby aku lagi ler..dah cam badan dia tu dah tumbuh duri landak..tak leh dok diam, kejap duduk..kejap bangun..paling bengang tu bila dah tak der keja, dia dok mengurut belakang aku plak..Huh!  rajin tak kena tempat orang tua ni...

Tengah pasang angan2 ni..apa nak shopping kat Bandung nanti....berapa nak di "laburkan" ke sana. Jangan aku melopong bila balik Malaysia nanti udah..

Complete everything dalam pukul 3 lebih...Seharian ko...pakal ler aku nak fly wehhh...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com