Monday, August 26, 2013

PERSIAPAN KE BANDUNG!

Sekarang ni aku dok menghitung hari dan detik...rasanya lambat nau masa berlalu walhal pagi dan petang tu sama jer..

Naper? Teman nak makan angin kat Indonesia. Kalau dulu akak ke Medan, sekarang ni akak nak shopping giler2 kat Bandung plak. Ksta orang tu 'Syurga membeli belah'. Kalu shopping tak menyedorkan diri ..dah sah2 ko terbelah (pokai) ler namanya!.

Awal2 dah tukar duit rupiah ko...jutawan segera akak. Duit rupiah tu cuma 10 juta jer tapi akak stand by duit RM kot2 tak cukup. Baik hati money changer kat Subang Skypark ni..siap bagi special rate lagi . Yo lah..famous nama aku dok selalu nau tukar duit matawang asing dengan dia...bagi pihak syarikat. Kira amik kesempatan jugak ler tu..

Emak dah awal2 pesan kain batik jawa dia. Aku dan hubby memang tak boleh nak bezakan yang mana satu batik jawa sebab aku sendiri tak reti pakai kain olls..'Jangan plak belikan mak batik lepas yang panjang tu' amaran keras tu...Telekung dia jer dah boleh bukak bisnes telekung, ada hal nak order sampai 2.

Aku reject sebab nak bagi peluang kat adik beradik lain nak memesan. Dengar citer...Air Asia cuma bagi 8kg seorang berbanding 13 kg cam dulu. Lorr..sket jer lah tangkapan aku nanti.... huhu c banyak benor ler duit tu..Takut nanti..peginya bergelar jutawan..balik Malaysia....muflisan..Tu yang tengah buat list barang yang perlu dibeli jer...Boleh ke aku ikut belanjawan ni nanti yerk....???

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com