Thursday, August 1, 2013

REZEKI HARIRAYA UNTUK ANAK-ANAK

Untung sabut timbul tapi untung manusia??? Cam aku ler..hihi! Nak habaq berita gumbira nih. Rezeki yang datang dalam bulan puasa. Biasa ler kan..dalam bulan puasa dan menjelang raya ni, ramai yang rajin menghulur tangan memberi sedekah.

Company tempat keja aku ni berbesar hati memberi wang hariraya untuk anak2 staff. Untung ler sapa yang anak ramai kan...aku ni 2 kerat jer. Alhamdulillah...CEO kami bagi lebih dari tahun-tahun sebelumnya. Sukerrrrrr!!!!

Tak cukup dengan duit raya, dia bagi plak kuih raya beserta  kek lapis Sarawak. Alahai... beruntungnya kami dapat bos yang sentiasa mengingati kebajikan staff2 nyer. Tambah teruja bila dapat lagi duit raya dari bos dari Finance Department kami. Syukran.....

Thank you gak buat akak senior kat sini yang bagi personal duit raya dia untuk anak-anakku. Muga kalian murah rezeki dan di rahmati Allah belaka. Insya Allah ..aku juga teringin bersedekah cam kalian sekiranya punya rezeki yang melimpah ruah suatu hari nanti.

Tak ketinggalan hamper kuih raya yang dah aku bawa secara beransur-ansur balik...Thank you lah kat semua yang memberi tu yerrr....Sayang koranggggg!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com