Monday, August 15, 2011

BAJU & KASUT RAYA BABY!

Ahad lepas..kami sajer jalan makan angin kat Selayang Mall. Tup2 jumpa ler baju Baby dan dia pun cukup suka dengan baju tu. Peh beli baju...dia merengek mintak belikan kasut raya plak kat daddy nyer.Alasan sebelum kena komplen sebab kasut dah beli ari tu...tak match ler dengan baju kurung ni..Maka lembut ler hati si daddy ni membelikan dia kasut baru .




Yang tensionnya aku tu...tak nyempat2 nak balik...rupanya dia tak sabor2 nak try baju dan kasut raya nyer..Kureng asam tol! Baju mama tak beli lagi laaa...Masa dia tengah try baju tu kat umah...siap posing mintak aku snap gambo dia lagi.. Kejap jer besarnya anak kita yer..kat hubby aku sambil merenung kerenah anak dara dia yang tengah tersengih2 sorang2 depan cermin.




Saat tu teringt aku kat abang di Kuantan..Baju dia pun aku kena beli gak. Kang merajuk plak anak bujang aku ni balik pintu. Tapi sorri ler abang yer sebab mama tak berani belikan tanpa kamu ada sekali. kang jadik baju sari India plak ketat nyer. ari tu balik sekejap pun dah cam apam pipi nyer gebu semacam.

Sok bila balik nanti..mama bagi duit, beli ler sendiri yer. Lagipun dah jadi anak bujang ni..bukan boleh lagi mak bapak yang tentukan kaler dan pesen baju nyer. Cam baby tu pun dah ada citarasa sendiri..nikan lagi abang nyer.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com