Sunday, August 28, 2011

BAJU RAYA WEHHH!!

Finally!aku beli gak sehelai baju raya..tu pun bukan kehendak aku sebenarnya. Niat mulanyer nak belikan Abang baju kat Sogo Jalan TAR. Rupanya hubby aku dah plan nak gak belikan aku baju raya.

Bagi aku dalam usia sekarang ni dah tak ghairah nak beraya beria2 cam masa kecik dulu. Dulu..baju dan kasut raya tu acara wajib yang perlu Abah dan mak sediakan untuk kami adik beradik.

Bila dan berusia ni...yang penting bagi aku ialah menyediakan pakaian dan juga juadah behariraya untuk anak2 dan juga adik beradik. Itu kebahagiaan sebenarnya yang dicari. Dan paling penting ialah dapat beraya dengan orang2 yang tersayang di sisi kita.

Harap2 tahun ni..aku tak cengil cam tahun2 sudah. Asal bersalam pagi raya dengan hubby aku jer...mesti nangis....asal nangis jer salam...Dah cam apek senario ler plak..Hubby ku plak dok gelakkan aku yang ala2 Neng Yatimah pelakon airmata dulu kala tu.Tah ler..aku ni nampak jer brutal,,tapi sebenarnya aku ni mudah terasa..mudah mengalirkan airmata tapi dalam masa yang sama jiwa aku ni keras malah kadangkala boleh bertindak di luar batasan bila kemarahan aku ditahap paling tak terkawal.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com