Thursday, August 25, 2011

BERBUKA DI WAY PENYU DUTAMAS

Semalam aku kena menghadiri satu majlis berbuka puasa dengan bankers di Solaris Dutamas. All the while..aku cuma familiar dgn Sri Hartamas. Rupanya kawasan di situ pesat membangun. Dah banyak bangunan didirikan.

Jenuh gak ler aku mencari...mana "Wau Penyu" ni. At last tepi jalan jer rupanya..Hiks! Ingatkan tak ramai bankers yang datang memandangkan CIMB yang paling rapat dengan aku cancelled di saat2 akhir kerana datenya clash dengan majlis mereka yang lain.

Restoren "Wan Penyu" ni adalah gabungan antara East Coast... Kelantan dan Terengganu. Hiasan restoren ni juga agak unik kerana dipenuhi dengan gambar2 lama, keris2 dan juga perabot yang aku rasa ala Baba dan nyonya..Sempat ler aku snap dua tiga keping gambar...Nanti aku post kat sini yerk...Lupa lak bawak USB aku..

First time aku merasa makanan laksam di sini..Boleh tahan jugak sedapnya!.Tapi paling seronok bila anak aku si Abang all the while from Kuantan sempat berbuka puasa dengan aku di sana!. Siap aku pesan berkali2..jangan drive laju2..lambat tak per..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com