Monday, August 15, 2011

BERBUKA KAT SEAFOOD RESTAURANT LAGI..


Macam tahun2 lepas..aku sering mengambil peluang di bulan ramadhan ni utk berkumpul adik beradik. Mulanya ingat hai nak ajak dorang berbuka di Istana Budaya di Jalan Tun Razak tapi tempat tak de plak..Rombongan aku ni ala2 rombongan Cik Kiah ramainya..sedangkan tempat ada cuma 4 orang jer..


Mulanya aku ingat nak kansel jer sebab ada plak ler di antara adik2 aku ni yang buat perangai plak ..merajuk cam bebudak hingusan..hilang mood aku terus aku ckp kat yang lain plan cancell!At last ...bila hati dah sejuk, aku plan nak buat tempat lain tapi adik aku yang kat RHB ni plak balik kampung. But..disebabkan aku dah janji dengan yang lain ni..maka terpaksa ler aku on jugak plan tu.


Kami makan kat satu Seafood Restaurant ni..makanannya boleh tahan gak sedapnya. Cuma ikan siakapnya comei bebebenor..tak cukup untuk makanan satu famili yang besar. So aku kena ler order seekor lagi..


Sempat gak peh berbuka tu..kami round2 kat Jusco yang berhampiran..ingat hati nak beli baju raya baby ler..baju raya aku gak..hihi.Tapi dah jumpa satu baju ni aku cukup berkenan tapi saiznya cam @#$%$#%! Saiz S dia punya ler besor..amik saiz XS plak ketat merat sampai tersekat kat dada tak leh masuk langsung. Sudahnya..huhu balik tangan kosong..

(Pokok kat belakang aku ni dorang buat dengan botol plastik mineral jer..tapi cantik jadinya)

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com