Monday, July 26, 2010

AIRMATA DARI SEORANG TEMAN...


Hari ni udah ler ujan..rase cam ilang mood aku.. Terasa cam aku kehilangan sesuatu. Memang pun! aku "kehilangan" sahabat baikku yg sering mendengar keluhanku selama ni. Aku benar2 tak tau apa punca sebenar yg membuat dia menjauhkan diri dari aku.

Apapun di sini..aku benar2 nak mintak maaf jika ketidakhadiran aku hari tu mengundang rasa amarahmu..Bukan ler sesajer aku nak melarikan diri dari ko tapi aku benar2 ada masalah yg tak dpat dielakkan. Ayah ku sakit...hinggakan nak minum pun payah..asyik muntah2..Keadaannya yg begitu le yg buat aku tak dpt memenuhi janjiku utk berjumpa sahabatku. kesilapan terbesar yg aku buat plak...dalam kelam kabut menguruskan urusan perubatan ayahku tu, aku terlupa utk membalas sms yg dikirimkan.

Kiranya besar kesilapan yg aku lakukan, sahabatku..aku susun sepuluh jari memohon kemaafan...Aku ni cuma insan biasa yg tak penah lari dari melakukan kesilapan...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com