Sunday, July 4, 2010


Mentor musim ke 4 semalam menyaksikan Mamat protege Ziana Zain berjaya menjuarainya mengalahkan Adi dan Nani.Sememangnya Mamat memang artis baru yg berbakat dan punya aura tersendiri untuk menjadi penghibur terkenal.

Sudah sampai masanya masyarakat kita tidak memandang pada rupa seseorang artis tersebut tetapi menilai pada bakat mereka. Kebanyakan artis di Malaysia ni bukan lah nak cakap...setengah tu harap rupa jer tapi bila menyanyi atau berlakon ..hampeh!Lebih kurang cam tiang telefon tu ko suruh dia baca skrip...tapi sebabkan lawa, handsome, balik2 muka dia gak yg kita tengok di kaca tv...

Syabas buat Ziana yg bertungkus lumus membimbing protegenya hingga membuahkan hasil sebegitu...Pada Mamat juara Mentor ke 4 ni, teruskan usaha anda dan paling penting jangan lupa diri! bukan jangan lupa lirik yek.

Dalam pada tu, aku suka tengok Adibah Noor salah seorang juri pada malam tu. Gaya dia yg bersahaja bukan saje mencuit hati tetapi berjaya menenangkan perasaan peserta yang berada di pentas pada malam itu. You cute le Dib!!!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com