Friday, July 30, 2010

PUTERIKU NATASHA NAJWA....


Semalam aku tak lena tidur.. baby demam.Terpaksa ler hubby aku tido bilik lain sebb baby nak tidur sebelah aku gak.. Bila bangun tgh malam, aku rasa badan dia..urgh makin panas! Aku dah berkira2 nak bwk gak dia gi PUSRAWI tapi aku tahan gak menunggu ari siang.Sementara tu kepala dan badannya aku jaram dengan air. Udara sejuk dalam bilik tu pun tak mampu buat suhu baby turun...

Berdoa aku dalam hati..jgn le jadi apa2 kat satu2nya puteriku ni..Cukup la Allah duga ketabahan aku sewaktu mengandungkan dia dulu.. Berlaku kesilapan dan kecuaian pihak hospital yg mengatakan aku dijangkiti Herpatitis B. Lebih mengejutkan bila doktor kata, jika anakku selamat dilahirkan pon, dia pasti cacat..Ko bayangkan apa perasaan aku saat tu. Aku dapat berita gembira bila disahkan dpt baby girl dan dlm masa yg sama doktor sahkan anakku cacat!

Alhamdulillah setelah membuat pemeriksaan kedua, rupa2nya berlaku kesilapan..Namun aku masih trauma hinggakan waktu pertama kali aku menyusukan baby, aku memmeriksa keseluruhan tubuhku utk memastikan dia sempurna.

Memang ternyata Allah kurniakan aku seorang puteri yg sempurna..yg pandai mengambil hati mama,ayah, abg dan sumer keluarga. Semuga baby menjadi anak yg solehah..yg satu ketika nanti mampu mendoakan kesejahteraan ibu bapanya. AMINNNN....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com