Thursday, July 22, 2010

Aku pagi ni hampir hilang sabar dengan satu syarikat Insurance ni.. Sudah ler dorang hantar surat nak mintak extra charged atas alasan yg memang tak munasabah, nak contact pun punya lah cam nak bercakap dgn Perdana Menteri..

Syarikat ni mintak aku tambah lagi RM4,000 lebih atas alasan aku ni OVERWEIGHT. Elooo!! bila masanya aku ni over weight Tipah oii?? Kengkawan aku pun tau, aku ni kategori slim..atau masa buat medical check-up ari tu, mesin timbang berat tu rosak ke springnya atau nombornya kabur...

Sudah ler Insurance claim kereta aku tu tertangguh dek si malaun yg tak reti2 nak buat repot..Insurance MRTA ni pun sama gak BLURR..Menurut kata Officer Incharge tu, mungkin gak dorang tersilap letak nama yg sepatutnya hubby aku. Tolongggglahhh...hubby aku tu tak gemuk mana..cuma bumper depannya yg bertambah sket sejak kawin...Kan bagus kan..kalu kita tak payah beli Insurance ni..bukan nya menyenangkan malah meyusahkan pala hotak aku jerr..

Aku tunggu reply dari pihak Insurance....tak de gak dalam seminggu dua ni...memang sajer lah nak kena komplen gak kat Abang TV3 Karam Singh Walia. Korang gak yg malu nanti...Karam tu peribahasa dia on the spot kuar..ala2 gini ler HARAPKAN PAGAR...PAGAR MAKAN PADI..HARAPKAN INSURANCE..INSURANCE MAKAN DIRI...Cewahh.Bole ganti Abg Karam nie!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com