Tuesday, July 6, 2010

Hari ni baby pegi sekolah dengan mata bengkak..menangis sebagai tanda protes aku tak bagi dia gi camping Tunas Puteri. Sebenarnya tu denda yg aku kenakan pada dia sebb aku tak puas hati dgn results exam dia baru-baru ni. Lately ni , mmg aku noticed pun yg dia dok leka main game dan ber facebook..Hah! masa aku gi sekolah dia utk amik report card last Friday, cam nak tercabut jantung aku ni tengok result dia. Mana tak nya..sebelum ni sumer 5A, alih2 turun mendadak ke 2A sajer!!

So, malam tu, mulalah mulut aku bagai bertih digoreng..aku ingat bertih tu pun tak sehebat leteran aku ni. Baby dgn abangnya, aku lecture sungguh2. Now onwards, no more game! sampai aku puas hati dgn result dorang, baru aku beri kelonggaran. Anak2 sekrg ni mmg tak boleh dimanjakan sangat, besar kepala le dia...

Yang heran tu hubby aku sorang nilah plak...Aku bebelkan budak2 tu, dia plak cam merajuk...terus naik ke atas, tido! walhal kata nak tengok tv. Mungkin dia terasa kot sebb dia ni mmg suka mua kan bebudak tu..Budak2 ni kalu tak ditegur...dia buat derkkk ajer..Biarkan malam ni, telinga korang tu, penuh dgn kutbah mama...

Kalau ari2 ler aku marah2 cenggini, alamat cepat berkedut ler muka aku ni , wahai anak2 ku....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com