Tuesday, July 13, 2010

BZ Banget !!

Dah berhari2 aku tak update blog ni. Rindu nak menulis sebenarnya tapi aku sibuk yg teramat sgt di opis. Rehat cuma utk makan dan kengkadang tu nak gi shi2 pun tak sempat.

Lately ni, mmg tengah bz banget sebb Management dah looking forward untuk audit 2009 sedangkan audited 2008 baru jer dpt. Mana lagi aku nak update acct, dgn customer call, dgn document dari subsidiaries company yg nak kena hantar ke CFO pun..aku gak kena entertain. Dah mengalahkan secretary lak aku ni..Yang kelakor tu, GFC (Bos beso finance aku ) pun ingat aku ni secretary CFO..tu ler nasib aku yg keja belakang tabir ni...Elok2 CFO tu ada secretary dulu...yg resigned ler...yg "dipinang" dek bos 2 lain ler..sudahnya aku jadi mangsa...cish!!

Bila fikir2 balik, terfikir gak aku camner aku leh terjebak dlm career yg berkaitan dgn accounting ni. Hari2 dok ngira angka sampai berpinau bijik mata. For your info, masa sekolah dulu , aku paling benci subjek matematik...Alih2 profesion aku menjurus ke situ gak peginya. Dah jodoh ler namanya tu.

Apa pun..yg penting profesion aku serkg ni byk bagi pengetahuan pada aku tentang kewangan...boleh gak aku apply dlm personal financial aku kan...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com