Sunday, July 31, 2011

1ST DAY BERPUASA..

Macam biasa..kami bangun bersahur sekitar jam 4 pagi...belum pun aku bangun dah terdengar keletang! kelentung meriah bunyinya di dapur. Rupanya hubby aku dah dulu bangun..Dah siap potong bawang , cili..rupanya dia saja tak mau kejutkan aku..yang sedap dok berlengkar bawah selimut.

Aku cuma tolong basuh pinggan mangkuk jer sebab dia beria2 nak masak nasi goreng utk juadah bersahur kami.Tu ler untungnya kalau dapat suami yang pandai memasak..senang keja aku..ngehhh. Tapi yang spoilnya tu..nasi tu termasin la plak!.Dah cam citer P.Ramlee plak we all sebab dia makan laju jer tanpa rasa yang nasi buatan dia tu masin mengalahkan air garam sedangkan aku terpejam celik menahan rasa masin tu. Even..bukan aku jer complaint tau..baby pun sama.



Nak jadi citer..aku ingat nak makan sup cendawan...Bila nak buka tin, cari sampai sudah tak jumpa plak pembuka tin aku. Selalunya handsome jer dia tersangkut kat tempatnya. Sudah nya aku makan jer lah apa yang ada walaupun sikit. Kang kecik lak hati ayang aku ni..penat dia masak tapi aku tak makan...makan ler sket...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com