Wednesday, July 27, 2011

SEDAPNYA...YUMMY!

Dah dua hari masuk ni aku berpuasa...biase le orang pompuan kan...Idok ler rasa lapar cuma rasa letih dan mengantuk.. Mana tak nyer..hubby aku siap kejutkan aku bangun sahur. Dah sedia dah makanan sahur aku! Thank dear...

Nak tau apa aku makan berbuka semalam?. Hubby aku ajak makan kat Western Food Cafe nie. Memang terbaek masakannya!. Lately ni, aku cam orang mengidam plak...kalau ngidam makan masam2 ker..sah ler tu!! Ni tak, aku mengidam makan makanan barat..

Semalam tu aku pesan Gordon Blue Chicken...Sah tak nampak mak mertua lalu beb!. Rasa ayamnya pun sedap, lembut marinade dengan sosnya...Hubby aku jer pot.. pet.. bercerita. Aku...dengan khusyuknya menikmati makanan aku tu..



Aku rasa, kena gak belajar masak makanan barat ni disebabkan taste tekak aku ni dah ke situ. Idok ler bermakna aku tak suka makanan timur plak. Masih suka makan ikan patin masak tempoyak, sambal petai dan juga ulam-ulaman.Tapi kepelbagaian tu kan ke bagus...tambah sayang hubby aku nanti kan..

Hari ni...ingat cam nak makan spagetti bolognaise pulak lah....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com