Friday, July 1, 2011

INDAHNYA BAIT CINTA

Lirik Lagu Sabhi Saddi Dan Helena – Tanpamu [OST Nur Kasih The Movie]

Tanpamu hidup jadi sunyi
Tanpamu ku seakan mati
Tanpamu bagai malam tanpa bintang

Chorus
Tanpamu aku akan tersesat
Tanpamu tiada lagi hasrat
Tanpamu seakan jantungku berhenti
Kau yang terindah dalam hidup ini
Dan tak akan pernah berubah selamanya
Aku terlahir hanyalah untuk kamu
Jadi pelindung dirimu

Tanpamu nafasku terhenti
Keranamu aku ada disini
Tetap bersamaku selalu disampingku
Untuk selamanya

Chorus

Kasih yakinlah kepada dirimu
Sayang dan cinta ku pun hanya untuk mu
Dan takkan berubah untuk selamanya
Cintaku padamu

Terkesima aku menghayati bait2 lirik lagu ni...Memang indah dan mengasyikkan...teringat masa mula2 bercinta dulu. Indahnya dunia ni bagaikan kami berdua yang punya.

Saat tu, masing2 berjanji, akan setia satu sama lain dan kekal hingga ke akhir hayat. Bagi aku, pilihan aku tepat malah aku bersyukur Tuhan pertemukan kami meskipun terpisah selama hampir 8 tahun namun jodoh kami kuat...

Sama seperti pasangan lain, rumahtangga kami penah digoncang badai namun kekuatan cinta tetap utuh menyebabkan ianya bertahan hingga ke saat ini.

Muga.. dia jadi cinta pertama dan terakhir untukku di dunia ini.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com