Wednesday, July 6, 2011

ALA LA LA LA TOK..

Manusia zaman la ni, kalau nak bercinta tu bukan ingat dunia...Lupa segalanya..Biasalah kan...orang tengah angau..Pada aku biasa ler kalu kes cam tu berlaku pada anak muda remaja tapi yang luar biasa bagi aku ni bila orang tua2 nak belajar balik bercinta.

Siap bagi bisnes card yang tertulis gelaran bagai!. Mungkin dia sedar diri yang saham dia dah jatuh merudum tapi dengan adanya title yang tak seberapa tu..boleh mencairkan mana2 gadis idaman kalbu kot..

Yeop! buruk bebenor ler kalu orang tua nak belajar bercinta balik. Yang nak ditackle tu plakk ..layak bergelar anak..Kot iyer pun pepatut ler yeop...aku pun geli geleman bila tengok dia tersengih2 cam kambing dapat sireh..ni kan lagi kawan aku yang ditacklenya cam kecut perot kuar dari tempat tu.

Masa kawan dia mention gelaran datuk dia tu..cam endak jer aku tanya dia ..tok ni dah berapa orang cucu? Ada tak sebaya dengan kawan saya ni? Kang menangis tak berlagu plak orang tua tu. Tapi sekali sekala..orang camtu kena beri pengajaran gak..bior sedar pipi yang dah berkedut tu.

Kot iyer pun dah teringin nak cari pasangan..makcik restoren tu aku rasa lebih sesuai dan secocok dengan dia. Pada lelaki di luar sana yang tak hingat status diri tu, jangan ler ingat sumer perempuan ni materialistik. Tak sumer perempuan ni main sambar jer ala2 desprado cam.....tuttttttt.

Tak pasal2 aku tergelak sorang2 dalam keta tadi bila teringatkan insiden tadi. Harap my dear friend ni tak tobat nak masuk restaurant tu lagi..Keh keh!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com