Saturday, July 5, 2014

AKSI DRIFT MENANTU EMAK...

Ari ni, berbuka puasa berdekatan dgn Stadium jer. Malas nak pegi jauh2. Takut dengsn cara hubby aku bawak keta pun yer gak.

Hari ni aku bawak emak berbuka sekali. Kesian orang tua tu..prot pret !prot pret! Mulutnya melatah dek ketakutan dengan aksi drift menantunya. Suka suki dia jer masuk lane kiri, peh tu tukar plak kanan. Sampai satu masa tu..dia hampir menghimpit sorang mat motor ni. Aku dah menjerit dah..dan tanpa aku sedar aku dah separuh berdiri sambil menekan kaki aku yang berbalut ni.

Kalau time nak masuk selekoh plak, dua2 lane dia makan..Untung ler kawasan perumahan aku tu one way..kalau tak dah cium molot dahhh...

Tu ler bahananya kalau harap wife jer yg bawak keta. Jumpa aku sakit camni..hah! Baru terkial2 pegang streng yg dah bertahun tak sentuh tu.Manjang ke sana sini dengan motor jer..sampaikan bawak keta pon dia buat ala2 motor gak nak mencilok..

Untung nyawa panjang lagi...Sampai umah...boleh gelak lagi tengok aku mengurut kakii yg mula berdenyut ni....Hai...sabarlah hati...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com