Sunday, July 27, 2014

PUSARA PENGUBAT RINDUKU...

Program kami hari ini adalahlah menziarahi kubur Abah dan kubur ibu dan bapa mertuaku di Gombak. Masuk tahun ni dah 4 tahun aku tak beraya dengan abah..tak mencium tangannya dipagi raya seperti selalunya..

Sukar untuk aku bayangkan bagaimana rindunya aku pada abah..rasanya cuma abah yang amat memahami perasaan aku..biar bagaimana Abah sering mengkritik tindakan aku..namun aku tahu akhirnya diam2 Abah mengakui kedegilan aku akan membuat Abah bangga akhirnya...

Ya Allah..Ya Tuhanku...aku akui aku mungkin tak layak untuk mendapat kurniaan rahmat malam Lalilatul QadarMu...namun aku masih tak putus asa dengan rahmatMu...Sempena akhir Ramadhan ni..temukan aku dengan arwah dalam mimpiku..Izinkan aku memeluknya sebagai pengubat rinduku selama ini...Amin....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com