Friday, July 11, 2014

AZAM RAYA YG TAK BERAPA MENJADI

Bercerita tentang azam ni..bukan awal tahun jer kita pasang azam yer. Tengah tahun pun ok jer. Azam yg aku naj citer ni ialah azam untuk persiapan raya. Aku pasang azam tahun 2014 ni kononnya tak nak membazir dan nak ala kadar jer. Ingat pesan mak masa aku kecik dulu..membazir tu kawan setan!. Kiranya di luar kesedaran aku..aku dah pon join the club!..

Ingat tahun ni..sepasang baju raya dah cukup. Bukan nak berjalan kemana pun. Tapi semalam..check punya check..mak oii! Melampau mak jemah ni..dah ada 5 pasang rupanya. Bila masanya aku beli ni??? Pura2 tanya...ni pon dok menjulingkan mata search blog lain. Huhu...


Penyakit bila ada duit dan obses shopping online ni dah bertamadun dalam diri..susah aku nak kikis. Mulanya memang dah tak nak pandang dah..tapi terbukak gak . Kawan satu department plak tu satu penyakit dengan aku..tu yg susah nak di bendung tu.

Tapi aku rasa penyakit tu normal kot. Perempuan kan ke sinonim dengan hal2 kecantikan. Kiranya..normal ler aku ni kan? Kan? Kan?...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com