Wednesday, July 2, 2014

RINDU NYERR...

Baru beberapa hari mc, aku dah cam cacing yg dijemur. Boleh bayangkan tak camner rupanya cacing kalu dijemur?.

Sebenarnya aku  rindu bebenor dengan kengkawan kat ofis. Biasanya pepagi kami dah riuh rendah bersarapan di pantry. Masuk keja pukul 8 pagi tapi jam 8.30 pun masih kat pantry lahi sampaikan bos "buat lawatan mengejut" baru ler memading bersurai. Biasa ler pompuan kalu berjumpa kan...ade jer citer hot yg nak diperkatakan..

Dok di rumah ni, macam aku katakan dlm entry lepas ler..tidur manjang arau tergolek depan tv. Nak makan ..time posa plak. Kalau tak time ni ler boleh aku "membesarkan badan" kan.

Terfikir gak kan.. bila aku dah tak keja nanti, mesti aku tambah rindu dengan dorang ni..Tu pon kalau sempat aku nak rindu merindu..tah tah masa tu aku dah ada program atau bisnes yg nak diuruskan. Cewahhh...berangan lagi tapi usaha tu kan ker bermula dengan angan2 kan?.

Ni dok mengira hari..bila aku boleh ke ofis semula.Mesti korang fikir aku dah sewel gara2 jatuh tu kan? Hehe..Sebenarnya aku tak nak cuti lama2 sebab tak nak membayangkan meja aku yang menambun dengan kerja2 yang terbengkalai..Paling penting..aku rindu dengan gurauan dan keletah kawan2.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com