Tuesday, July 15, 2014

IFTAR DI ARABIC RESTAURANT.. DAR HADRAMOUT

Dari pagi, hubby aku ni dok cakap pasal nasi arab..Punya ler dia mengidam sangat nak makan nasi arab ni sampai suruh aku meng google restoren tu merata.

Cover ayu..walhal tongkat letak kat bawah..hehe...

At last..jumpa ler restoren some where in Bandar Baru Selayang. Bertuah aku dok area ni. Segalanya ada.."semuanya di hujung jari anda". Restoren yang diberi nama Dar Hadramout ni terletak berdepan sekolah Agama Al- Furqan bersebelah dengan Sharin Low. Hah detail aku bagi ni...tak jumpa gak..tak tau la.
Deco restoren ni sempoi yer..

Aku dan baby order Nasi Mandy sementara hubby aku yang dah tak sabar2 menjamu selera tu order Nasi lamb Mandy. Sementara air plak 2 ice lemon tea dan aku semestinya carrot juice.

Ni Nasi Mandy pilihan baby..

Makanannya okay..harganya pun berpatututan ..tinggal lagi agak kurang selesa dengan persekitaran dalam restoren ni yang terlalu bising mengalahkan pasar. Anak2 yang meraung, menjerit sampai berdesing telinga sedikit sebanyak mengganggu selera aku makan. Tu yang tak der mood nak selfie gambo2 nasi arab dan minuman yang lainnya...

Sapa2 yang nak cuba nasi arab..silalah datang ke sini yer...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com