Tuesday, July 22, 2014

SOMEBODY ...HELP ME!

Lagi beberapa hari jer nak raya..makanya aku hari ni berazam untuk mengemaskan rumah yang dah sebulan lebih terbiar tak terurus..Iyer lah kan semua orang nak rumah bersih, kemas tambah lagi nak menerima tetamu di pagi raya kan?

Tapi bila aku start nak berkemas..terpaku sekejap sebab tak tau mana nak mula. OMG! bileh ker siap less than one week nih!! Cam tongkang pecah!.Gini ler kalau orang umah sakit kan . Semua dalam umah ni take for granted..guna towel peh tu sidai kat kerusi makan (ruang tamu plak tu).


Stress jiwa raga aku! Ikut hati..aku buang semua ni dalam tong sampah..biar sorang tercari2. Tapi sudahnya, aku gak kena beli yang baru..

Kan senang kalau memasing tau tanggungjawab..tak derler nak hempok sumer atas bahu aku sorang. Dah ler aku sakit..ditambah sakit ati plak dgn keadaan rumah yang berselerak!

Sabor..bawak bersabor..bulan puasa kan.... (walaupun dalam hati ni dah kuar lahar gunung berapi )

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com