Tuesday, July 15, 2014

BAJU RAYA LAGI!






Hi...memandangkan mc aku yang punya le panjang ni baru beberapa hari berjalan...makanya aku punya banyak masa meng google..facebook...dan yang sewaktu dengannya.

Alkisahnya..hamba Allah yang tak kuat iman ni tergoda la plak..Excuse me..bukan tergoda dengan sapa2. Jauh skali suami orang yerk!. Sebenarnya aku dah berkenan dengan satu baju ni. Hehe..koleksi bajuraya aku yang ke 6!







Tamak tak tamak akak ni dik...Ari tu dah berkobar tak mau beli baju lagi..alih2 sangkut gak lagi. Tapi rasanya tak per kot ...sebab baju ni boleh pakai ke pejabat gak..Ni bukan aku yang cakap wokay tapi hubby aku..dia yang tolong pilih lagi kaler turquose  ni..


Tu yang laju sepantas kilat aku meng order tu.. Tak sabor weh tunggu parcel kak Ton sampai!!!. Huh raya sakan aku tahun ni..

Tapi..ni yang cam nak nangis nih...rasanya tak berapa nak cun bila berbaju raya dengan tongkat di kaki...huhu



No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com