Sunday, July 27, 2014

DEN MASAK RONDANG DAGING!

Kalau sebelum ni di pagi raya, aku, suami dan anak2 menikmati juadah rendang di rumah mak..kali ni atas permintaan hubby, aku menyediakan juadah hariraya iaitu rendang daging kesukaannya.

Tapi kali ni resepinya berbeza sket dari yang mak ajar aku sebab instead of menggunakan daun kunyit..hubby aku suruh letak daum salam. Penah dengar daun salam?. Serius cakap..ni ler first tine sku dengar orang letak daun dalam dalam rendang..Cuak gak takut tak jadi. ..almaklum sekilo daging aku masak ni..kang dibuatnya terjun banji dalam ting sampah.
           
                                                 Nampak tak..tu ler daum salam nyer..

Alhamdulillah..berkat keikhlasan aku..cewahhh!! Jadi uooolls! Paling best tu bila mendapat pujian dari sang hubby... ( Ada chance dapat duit raya lebih ni). Pada yang tak penah masak tu..pesanan ikhlas dari penaja..hik! Hik! Tak susah mana pun nak masak ni..endak dengan tak endak jer..

Terima kasih buat hubby yg bagi resepi pelik tapi sedap ni..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com