Wednesday, July 16, 2014

TAK CUKUP LAGI NIH...

Baju dah ada...tinggal kasut dan juga tudung. Of coz ler nak yang baru. Raya ler katakan..yer tak?. Maka dengan gediks nyer akak try le mencari kat internet yang menjadi idaman. Memang rasa nak menyumpah bila tengok kebanyakkan kasut yang aku suka semuanya high heels!.

Aku ni idok ler suka kasut yang leper sangat cam selipar jepun tu tapi sekurang-kurangnya bior ler ada bertapak sket...Dah ler kasut yang dijual kebanyakkan nyer saiz kaki gajah. Apasal ler susah nau aku nak cari saiz kasut ni. Dulu masa remaja..tak plak susah nak cari..tapi time tu masih mengharapkan ehsan mak dan abah..so tak leh ler nak beria-ria bershopping.

Tudung plak tu mengalahkan rega baju!. Bila dah jumpa yang berkenan..tak der plak kaler yang aku endak..Hangin betul..Aku tu tak berapa suka tudung yang beropol-ropol ala-ala kain langsir rumah. Lebih menyenangi yang simple dan warna kosong supaya aku boleh matchkan dengan baju. Lagipun aku dah banyak tudung bercorak. Nak tukar selera ler katanya....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com