Monday, January 5, 2015

BERATUR IKUT NOMBOR PUN NAK KENA AJAR KER??

Fuhh..!!dari pukul 11 lebih aku sampai kat Maybank Ara Damansara tu menunggu nombor yang tak kunjung tiba..akhirnya 2.30 petang barulah nombor aku terpampang kat skrin tu. Memang la orang ramai nak meng update buku ASB tapi yang aku nak komplen kat sini tentang system nombor dorang ni...


Ikut peraturan...nombor tu diberi supaya kita Q kan??. Tapi ada gak makhluk yang tak reti dan tak beretika..main sedap potong Q dan menyelit kat orang yang di depan kaunter mintak tolong update sekali buku dia. Nasib baik la orang lain...kalau aku..dah lama aku sound makcik tak reti beratur tu..Dah tu bila aku tenung kat dia, boleh plak buat muka poyo cam tak bersalah...Eiw! Kalau aku jadi cucu ko makcik...malu aku dapat nenek yang dah tua renta pun tak reti2 lagi ikut system. Cam ler dia sorang yang menyimpan duit dalam ASB!

Paling hangin tu dengan cashier jantan sekor ni..Ko dah tau makcik tu potong Q, naper la ko gi layan dia...Ni selamba jer sekongkol dengan @#$%@ tu!. Aku rasa cam nak sound jer mamat tu...Dah ler keja lembab!


Lain kali..kalau korang boleh benarkan orang potong Q camtu..aku syorkan korang buang jer system nombor tu...hangin satu badan ari ni..dengan lapar tak breakfast...terlepas plak time lunch aku gara-gara manusia tak beretika nih!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com